Vrijwilligerstaken

We zijn een kleine,  actieve vereniging. Dat houdt in dat we veel werk met een kleine groep mensen moeten verzetten. Gelukkig maken vele handen licht werk. Als iedereen zijn steentje bijdraagt, zorgen we er samen voor dat onze vereniging blijft bestaan. Vandaar dat alle leden én ouders van jeugdleden verplicht zijn om per seizoen één of meerdere vrijwilligerstaken op zich te nemen.

Hieronder vind je een overzicht van alle vrijwilligerstaken. Inschrijven gaat op basis van beschikbaarheid. Wie het eerst komt, het eerst maalt. Inschrijven kan t/m 15 februari.

Heb jij je opgegeven voor een taak die al vol zit? Of heb je je niet op tijd opgegeven? Dan plannen wij jou in bij één van de nog beschikbare taken. Het is ook mogelijk dat wij jou inplannen bij de eerst volgende activiteit in het nieuwe seizoen. Verricht je al één of meerdere vrijwilligerstaken binnen de vereniging? Vul deze dan in het op het formulier.

Wat

Beachcommissie

Mei/juni/juli

Opbouwen van de velden en begeleiden bij jeugd (C en N6), in samenwerking met Richard ten Wolde.

Scheidsrechters

Op maandag of zaterdag bij thuiswedstrijden

Wedstrijd(en) fluiten van jeugdteams en/of dames Recreanten 1 of 2.

Hulp sponsorcommissie

2x per jaar (mei en september)

Langs sponsoren gaan om te bedanken en vragen of ze willen verlengen. Inventariseren voor nieuwe sponsoren. Vrijwilligers gezocht vanuit de CMV en jeugdteams (N3, N6, Meiden A, Meiden B en Meiden C)

Gastvrouw/ gastheer

Afhankelijk van de thuiswedstrijden. Per persoon ongeveer drie keer per jaar.

Aanwezig zijn bij de wedstrijddagen van de jeugd (CMV en A/B/C) en tegenstanders ontvangen. Daarnaast ben je eindverantwoordelijk voor het digitale wedstrijdformulier (DWF), waarbij je beschikbaar bent voor vragen van scheidsrechters en uitslagen verwerkt.

Jeugddag CMV N3, N6, meiden C

Zaterdag 1 juni
13.00-16.30 uur

Begeleiden activiteiten