Info VV de Hooiberg

secretaris@vvdehooiberg.nl

Kledingbeleid VV de Hooiberg

Vereniging regelt wedstrijdshirts
Aan het begin van het seizoen ontvangt elk team van de vereniging een tas met tien wedstrijdshirts in verschillende, veelvoorkomende maten. Het team verdeelt de shirts (en de daarbij behorende) rugnummers zelf onder spelers. Na elke wedstrijd worden de shirtjes verzamelend en door één persoon gewassen. Het team is zelf verantwoordelijk voor het opstellen van een wasschema. Wanneer een team niet uitkomt met de beschikbare shirts en/of maten, kan een mailtje gestuurd worden naar communicatie@vvdehooiberg.nl.

Team regelt zelf wedstrijdbroekjes
Het is voor de vereniging niet mogelijk om voor elk team een goede inschatting te maken van juiste maten broekjes. Teams/leden dragen daarom zelf zorg voor zwarte wedstrijdbroekjes. Wedstrijdbroekjes kunnen hier besteld worden. Op de broekjes mag geen sponsor staan. Wanneer een speler van team wisselt, kan het broekje meegenomen worden naar het nieuwe team. In tegenstelling tot het shirt, is het broekje dus eigendom van de speler. Er zijn twee uitzonderingen. Voor de CMV jeugd zijn voor het seizoen 2023-2024 broekjes aanwezig. Daarnaast spelen enkele teams, in verband met nog lopende sponsorcontracten, nog in gesponsorde broekjes.

Kledingtassen voor wedstrijdshirts
Elk team ontvangt aan het begin van het seizoen vanuit de vereniging een kledingtas. Na elke wedstrijd worden de shirts verzameld in de wedstrijdtas en door één persoon gewassen. Het is niet toegestaan dat leden het wedstrijdshirt mee naar huis nemen en zelf wassen.

Traingingspakken voor eigen rekening
De vereniging voorziet niet in trainingspakken. Als een team gezamenlijk trainingspakken wil aanschaffen, is dit voor eigen rekening. Trainingspakken kunnen hier besteld worden. Op de trainingspakken mogen alleen sponsoruitingen vermeld worden als dit vooraf is kortgesloten met de sponsorcommissie.

Contributie 2022 - 2023

• Seniorenleden € 250,- per seizoen

• ABC-jeugd € 230,- per seizoen

• CMV leden € 170,- per seizoen

• Recreanten € 180,-  per seizoen  (wedstrijden worden gespeeld op trainingsavond)

Ons rekeningnummer is NL48RABO0308223772. Contributie wordt in drie termijnen geïncasseerd.

Vertrouwenscontactpersoon (VCP)

Het is belangrijk om melding te kunnen maken van grensoverschrijdend-/ongewenst gedrag om een veilig sportklimaat te creëren en te behouden. Meld het dus wanneer je hiermee (in)direct te maken krijgt! Dit kan je doen bij de vertrouwenscontactpersoon bij je vereniging, maar ook bij het Vertrouwenspunt Sport van NOC*NSF. Zij bieden een luisterend oor, kunnen advies geven en waar nodig doorverwijzen.

Vertrouwenspersoon vereniging:

Aart Borgers

Vertrouwenspersoon Olst-Wijhe

aborgers@kpnmail.nl

Gedragsregels

Gedragsregels VV de Hooiberg
Gedragsregels VV Hooiberg.docx
Microsoft Word document 50.9 KB

Wedstrijden

De CMV jeugd speelt ongeveer 1 à 2 x per maand meerdere wedstrijden op een zaterdagochtend in de regio. Via de app van de Nevobo kan je zien waar jouw team moet spelen. Nieuwe jeugdleden nemen niet gelijk deel aan wedstrijden. Er wordt eerst een half seizoen getraind, zonder competitie. Naast dat de speler de basisvaardigheden aan leert, krijgen de trainers de vaardigheden van de speler goed in beeld. Bij ziekte of blessures van huidige jeugdleden kan er voor gekozen worden een nieuw lid eerder competitie te laten spelen. Dit besluit ligt altijd bij het jeugdbestuur en/of trainers.

Foto's en video's

Bij evenementen en tijdens wedstrijden kunnen er foto’s/video’s gemaakt worden. Ook wordt van alle teams een teamfoto op de website gepubliceerd. Is er bezwaar tegen publicatie van fotos/video’s op de website en/of nieuwsbrief, meld dit dan!

Dit kan via communicatie@vvdhooiberg.nl

Afmelden

Wil je stoppen met volleyballen? Wat jammer! Als je het echt zeker weet, kan je je afmelden door een mailtje te sturen naar

secretaris@vvdehooiberg.nl en penningmeester@vvdehooiberg.nl. Afmelden voor het nieuwe seizoen dient te gebeuren voor 15 april. Indien de afmelding te laat binnen komt, zijn we helaas genoodzaakt om de contributie voor het gehele seizoen in rekening te brengen.